mandag 15. september 2008

Konfirmasjon, og et lite sitat te slutt...

Egentli skulle eg ikkje sitta her å skriva blogg, men sitta å lesa... Lesa om tegns opprinnelse. Men eg brukte opp konsentrasjonen min når eg las om tolkens rolle..... Så då skriv eg blogg....




Eg va i konfirmasjon te Amanda igår!! Va kjempekosli! Og langt uti hutta heiti! Siste konfirmasjonen på den sio av slekte på 9 år:)


Amanda va kjempefin i bunaden sin ,og strålte so ei sol! Ho fekk masse penga, smykke, veska og pc. Og trur da va maange so va misuneli på den raude pakken.... Brann-drakt. Signert av alle. OG da sto: til Amanda! Gratulerer med dagen! Hilsen fra alle oss i Brann!

Her e bilde av dei fem bunadane i familien, pluss ein te so va i konfirmasjonen:




det er Nordhordlandsbunad (Festbunaden), Kystbunad (mest brukt i Nordhordland??), Kystdrakt, Sotrabunad, Nordhordlandsbunad (vinterbunad/kvardagsbunad) og Voss-bunad.


Tenkte eg skulle skriva et lite sitat te slutt.... Hanne mene jo at eg litt løyen, og at eg kalte fiskane mine Sokrates og Aristoteles tok kako... Så her kjem et sitat eg kom øve lørdagen, so Hanne enten har lest eller kjem te å lesa snart:

"Lærdom er ingen barnelek, lærdom gjør vondt." Aristoteles.

5 kommentarer:

Hanne sa...

Det er ikke noe kystbunad!!!!! kranglet med deg om dette søndagen. det er nordhordland-bunad med grønntrøye. enkelt og greit!

Marianne sa...

da va ikkje da me krangla om, men da kalles og kystbunad!

Hanne sa...

hvorfor er den da bare i nordhordland? det er nordhordlands-bunad med grønntrøye. og når den ikke kalles det så kalles den bare grønn-trøye. har aldri hørt noen andre enn deg kalle den for kystbunad!

Marianne sa...

eg har hørt mange...

Anonym sa...

kystbunaden er den du kaller for kystdrakt