søndag 30. november 2008

Anja

Anja, min kusine og venninne, hadde bursdag igår! Gratulerer me overstått!!
Dagen blei feira i to daga, men Anja sjøl hadde berre planlagt den eine....
Fredagen var me ein gjeng heima hos ho, og så gjekk me ut etter kl. 12, for då va ho blitt 18:D
Me hadde da kjempegøy!!!
Lørdag stressa eg for å få Anja ut av huset i 12 tie... Men da va lettare sagt enn gjort... Anja hadde så utruli god ti!!! Og eg kunne ikkje akkurat sei at me måtte komma oss ut sånn at tante kunne laga te overraskelsesfest!!! Men me fekk ho no ut etter ei stund.....
Me tilbrakte dagen me shopping på IKEA med Hanne og Jeanette, og kino! Så va me å såg kor Hanne og dei ska bu, og Hanne somla nåke vanvittig ut døre ettepå (ho skulle vera med oss tebake te Anja), sånn at alle gjestane skulle få tid te å komma....
Eg skjønna ikkje kordan alle sammen greide å sitta heilt stille når me kom.... Tante kom ned å tok bind for øynene til Anja... Når bindet gjekk av va eg faktisk redd Anja sku detta ner trappo, ho kvapp så fælt!!! Midt i ståvo satt begge bestemødrena, alle tantena og alle kusinena( eller, nesten alle kusinena, to som mangla). Tante hadde arrangert ein skikkelig jentefest, og Anja hadde ingen anelse!!!!!! Var kjempekjekt!!! Trur alle koste seg kjempemasse!!!!(:

Ingen kommentarer: