søndag 15. mars 2009

Dugnad....

Eg har hatt ei skikkeli dugnadshelg! Me (korpset) har arrangert Hordalbæsten, ein konkurranse for skulekorps, generasjonskoprs, solister og ensambler i Hordanland. Så fredagen jobba eg 6-7 tima, og igår blei da ein 14-15 tima... Men da va kjekt, sjøl om da va slitsomt! (E da nåke BBB kan så e da å jobba dugnad!! hehe) Så no e eg godt kjent i Grieghallen, i alle krika og kroka!! Har sprønge opp og ner alle trappena, og innimellom alle veia... hehe
Hordablæsten e et stort arrangemang, og i år trur eg da va øve 1700 musikanta me... For å finna et arrangemang so e større i antall musikanta OG dommera, så må du ut i den store verden, og då foregår da i løpet av 5 daga, mens me tok da i løpet av to...

Eg klarte å få ti te å høra på Sæbø når dei spelte, og dei va kjempeflinke! (sjøl om dei ikkje alltid ville gjera so Bjørn Tore ville...:P ) Va litt løye å sitta å høra på dei, og ikkje spela me dei!! Men men, kan ikkje spela i skulekorps heile livet! (får holda at eg har spelt ein konsert me dei ette at eg slutta der:p)

Ingen kommentarer: