mandag 18. mai 2009

Eksamenslesning...

Då e da eksamen imåro og på onsdag. So seie dei i alle fall... Eg har so vanli ikkje fått nåke eksamensnerve ennå, men.. allti et men.. No e eg nesten (og bere nesten) nervøs for at eg ikkje e nervøs! Alle har allti sagt te meg at eksamensnervena kjem når eg begynne å studera. Bere te å gleda seg og venta. Eg va ikkje nervøs for eksamen me hadde i januar, men så va da ein heimeeksamen... Men at eg ikkje e nervøs no e eg litt overraska øve! Eg e så roli at eg tok fri frå lesing i helge, og sitt å blogge no.. Veit at da sikkert ikkje hadde skada å lest litt te, men da e jaggu meg vanskeli! hehe. Så får bere kryssa fingrane for at da går bra! :p

Har nettopp fått veta gruppena te den praktiske eksamen på onsdag, og mi gruppa e super! Kom på gruppa me Heidi, Ingunn og Martine:) Så ditta ska gå bra! Og så kom me i den tidlige puljo, så då vært ikkje dagen lika stressande! Då får eg kanskje te og me ti te å eta før eg må springa på konsert!! hehe.

Nei, no MÅ eg øva litt på bildeserien...
Lykke te me siste innspurt i lesingen alle sammen!

1 kommentar:

Camilla sa...

Nei, vettu hva! Eksamensnerver e oppskrytt!! De har vi ikke sett... FINNES-IKKE, for å si det sånn=) Uansett så e d ingen vits i å drive "sprenglesing" nå. Slapp av å ta ein bolle!
Sees i mårra=)