onsdag 7. oktober 2009

Skal prøva å skjerpa meg!

Eg veit at eg har være ein elendig bloggar dei siste månane, og eg ska prøva å skjerpa meg. (tusen takk for trusla Siri Beate!;) )

Akkurat no sitt eg å lure på ka eg ska skriva... men eg veit ikkje... Alt går i samme gammle tralte; skule, musikk og jobb...
Skulen e kanongøy! Kem hadde trudd at da sku vera så gøy på høgskulen? (eg burde vel hatt mine mistanka ette 1 år, men eg blir fortsatt av og te overraska:p) Forrige veka hadde me om ledsaging for døvblinde, og om haptisk!! (haptisk går ut på å beskriva rom/miljø og det som skjer rundt den døvblinde på ryggen, skuldre etc) Da va kjempegøy!! Glede meg te å lera meir, og te å lera taktil!!
Men denne veko har me avspasering:) Me har ein del praksis på kveldstid og i helger, så då får me litt velfortjent fri;P Og så kjem observasjonspraksisen neste veka!! Gler meg masse! (men kjem te å savna klassen min når eg ikkje ska på skulen på nåken veke...)

Musikken går i da samma gamla.. Masse øving, men da e gøy:) No i høst har me hatt ein del dugnad (loppemarked), øvingshelg i Rosendal og konsert. Og om ein måne reise me te SIDDIS:) Glede meg!

Skal prøva å ikkje la da gå fleire måna før neste gong eg blogge!! (Du får passa på meg Siri Beate:p )

Ingen kommentarer: