onsdag 9. desember 2009

TOUCH

No sitte eg på skulen å prøve å læra meg TOUCH-metoden... da går veldig sakte på fram, håpe berre da går fort nok.... skal ha forpeøve i veke 3, og då må eg skriva minst 250 tegn i minuttet.... for mange e sikker ikkje da nåke stort problem, men eg synst ikkje da e så lett... e strss å lera seg ein ny måte, og når da skal gå fort i tilegg.... jaja, lykke te!! hehe.

no gler eg meg masse te juleferie! føle da har gått i ett i da sista... me skule, oppgaveskriving, jobb, øving og konsert... no e da heldigvis bere 5 daga att på skulen, 1 øving, 1 speletime og x antall daga igjenn på jobb før jul... :D:D gler meg masse!!

ha ei fin adventstid!!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Øvelse gjør mester, er det ikke det du pleier å si til meg? hehe:P
Gleder meg til jul eg og:D