torsdag 4. desember 2008

Det bedrevitende beltedyret Omforladels' Julekalender

Eg veit at dei mange av dei so les dette e studenta, og fint kan få tak i Beltedyret Omforladels' Julekalender sjøl, men da e ikkje alle, og eg veit at nåken av deke har sansen for Omforladels. Så eg tenkte at eg skal prøva så godt eg kan å gjengi Omforladels' kloke (eventuelt ukloke) ord...
*
1. desember
Mange bergensband står uten øvingslokaler etter brannen i Skuteviken.
-En brannstifter med god smak
Omforladels
*
2. desember
Lærerstudentene er såret og synes det er "frekt av VG å kalle dem late".
-Hallo, det er jo nettopp derfor dere endte på lærerhøgskolen.
Omforladels
*
3. desember
Mangelen på geriater vil føre til at flere gamle dør, melder NRK kveldsnytt.
-Som om de gamle har noe bedre å gjøre.
Omforladels
*
4. desember
Mann gjemte kona i en oljetønne i 23 år, melder VG.
-Vi bøyer oss i støvet for mannen, som har skjønt hvordaqn man får ei slitsom kjerring til å holde kjeft på - med stil. Kudos!
Omforladels

Ingen kommentarer: