fredag 12. desember 2008

Me e flinke!!!!

Igår (eller tirsdag for halve klassen) hadde me forprøve. Dvs at me satt 4 stk (eller 3) å prata i ein time, mens tre lærara (to sensora og ei "ordbok") satt å "hørte" på oss... (me snakka selvfølgeli tegnspråk). Dei kryssa av på et skjema om me brukte alle setningstypane, lokalisasjon, synsvinkel, tidslinjer, tmfok, mimikk, kor stort tegnforråd me har, etc...
Da va faktisk ikkje så skummelt so eg trudde da sku bli, og timen gjekk egentli ganske fort...
Og idag fekk me veta kordan da hadde gått.... Blei litt redd for at d va nåken so hadde strøket, skyld Kristin begynte å diskutera me seg sjøl om ho skulle henga opp ei lista, eller om ho skulle senda e-post te alle sammen...... Men så seie ho plutseli: Heile klassen fekk bestått!!!! Da va ein super julepakke!!! Og ein flott slutt på mitt første semester på tegnspråk og tolkning!! (har nemli fått juleferie!!!)

Me hadde og ein liten framføring idag, om Ål Folkehøgskule og Kurssenter, trur egentli alle tok den på sparket... Ingen på mi gruppa hadde i alle ikkje øvd... hehe. Men alle greide da kjempebra!!! Hilde og Kristin va imponerte!! (Og Birgitte, den eine sensoren på forprøven (me har egentli ikkje hatt ho før..) va og kjempeimponert øve oss!!!)

Konklusjon: Fram te no har dagen i dag vært kjempebra!!!!


ps: Eg e stolt øve klassen min!!!!

3 kommentarer:

Siri Beate sa...

Eg og e stolt øve osse!!!

Anonym sa...

Bra tmfok bruk i teksten din må eg sei (Skyld):P
Me e kjempe goe!!! ;D

Camilla sa...

HURRA for klassen:D