torsdag 26. februar 2009

Sjølkontroll??

Har funne ut at eg ikkje eie sjølkontroll... Burde ha øvd på mappeinnleveringen, men ka gjer eg?? Alt anna! Facebook, blogga (fant Hilde sin blogg, kjempekjekt!!), pluss alt anna eg ikkje har ti te...
Men har oversatt alle 34 setningane (har faktisk telt dei....) og øvd på både dei og dialogen... Men føle ikkje at eg kan dei godt nok ennå....

Trudde eg sku ha litt energi når eg kom heim ette å ha vært ute å ete me Hilde Konstanse, men neida.... Hjalp vist ikkje da... (men da va kosli:D)

Men de ska sleppa å lesa om meg so ikkje orke øva, og så ska eg prøva å skirva om nåke litt meir spennande neste gong;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kim Hilde?
men ja, kjenne meg ijen der altså!

Marianne sa...

Hilde e ei frå Radøy so eg har spelt i lag me, men so eg nesten ikkje har snakka me dei siste 4 årena...
Bra da ikkje kun e meg!! hehe