torsdag 12. februar 2009

Lenge sia sist!!!

No har eg vært uten pc leeenge, men fekk den att idag!!! Så då må eg jo selfølgeli blogga, på ein virus-fri pc:D
Har hatt da kjempetravelt den siste tie, me kjempemasse øving og NM:)
I helge so va va da NM, og da va dritgøy!!! Den siste tie før va kjempe hektisk, me øving kvar dag, men da va verdt da!! Hadde da kjempegøy både på øvingane og sjølve nm!! (har sikkert litt me å gjera at da e ein fantastisk gjeng!!
Me spelte fredags kvelden kl 8, og va egentli fornøyd me da:) På forhånd hadde Bjørn (dirigenten) sagt te oss at me måtte gå på sceno me et smil, og et falskt et va bedre enn ikkje nåke smil i da heile tatt.... Eg gjekk på sceno mens eg holt på å le meg ihel.... For på veien inn så forsvant plutsli beina under meg, og da va like før eg for på tryne! Men klarte heldigvis å finna balansen et par cm før eg ødla både meg sjøl og trombonen.... Så eg kunne ikkje gjera anna enn å le på vei inn....
Men som om ikkje da skulle vera nok på mitt første NM for Brass, så klarte eg å riva ner ei sia av notane me slaiden.... (Heldigvis hadde eg nettopp spelt siste tonen på den sio...:p)
Vist eg får lov å sei da sjøl, så spelte me kanonbra!! Alle va kjempefornøyd ettepå, og gliste frå øra te øra:) Så på fotograferingen så tok me lika godt ein sang:P
Alt i alt kan eg sei at da va ei kanon helg!! Ette å ha hørt da sjølvalgte stykke te Manger satte eg igjen me et ansiktsuttrykk so sikkert va ganske arti sjå... Hadde eg fått lov te å spela sånn so basstrombonisten gjorde hadde eg vært i himmelen!! Da må vera alle (bass)trombonista sin drøm! Ho satt å vrengte instrumentet i 20 min... (nesten et under at den ikkje datt i frå kvarandre!!!)
Fekk ikkje hørt Stavanger, verken fredag eller lørdag, og da e litt dumt.... Hadde veldi løst te å høra dei, men man kan ikkje få alt her i verden.... Men fekk hørt Eikanger (og Manger), så får vel sei meg fornøyd me da! Eikanger va heilt fantastiske!!! Trur armane mine tok lika masse skade av aplausen deira so av all spelingen den siste månen.... hehe
Men no ska de få sleppa å høra (lesa) meir om mitt musikkgnål.... hehe

Ingen kommentarer: