onsdag 29. april 2009

Bere tre veke igjen...!

Då e da bere tre veke igjen... Tre veke te teoretisk eksamen. Tre veke te praktisk eksamen. Tre veke te sommarferie. Tre veke te eg e ferdi me mitt første år på tegnspråk og tolkning. Tre veke te konsert.

Tre veke e ikkje lenge... Eg føle at eg nettopp har begynt å studera, skjønne ikkje at eg e så og sei ferdi me mitt første år! I august kunne eg ikkje skjønna kordan eg skulle lera meg tegnspråk, kordan eg skulle forstå ka nåken sa, og huska alle tegna... Eg skulle bere gå førsta året, så skulle eg vidare på sykepleien. Men før første veko va øve, hadde eg ombestemt meg. Eg skulle bli tolk! No gler eg meg kjempemasse te neste høst, når eg ska begynna å ler meg å tolka!
Men før eg kan da, må eg ha eksamen, om tre veke... Skriftlig eksamen 19. mai, og praktisk eksamen 20. mai. Da e nøyaktig tre veke te... Trur eg gru-glede meg... :P
Og ette eksamen 20 mai, så e da sommarferie! i 3 mnd!:D

Ette eksamen 20 mai e da og konsert. Korpset ska ha sesongens siste konsert, før me tar sommarferie der og. Trur, og håpe, da blir ein fin konsert:) Da ska vera ein kirkekonsert, så me ska spela tradisjonell (og klassisk) musikk, masse fint:) Einaste problemet e at me mangle to trombonista (eg kan dessverre ikkje spela tre forskjellige stemma på ein gong...) og to slagverkara... Nåken so veit om nåken?? Håpe me får tak i nåken, vist ikkje kjem da te å høras heilt forferdeli ut!! hehe

4 kommentarer:

Siri Beate sa...

Så enige, så enige! tenk korr FØ me va i bjynnelsen, d e kult å tenka på... Min eksamensangst bjynne minka, for eg trr egentligt d komme t å gå bra!

Heilt forferdeligt bler d vel ikkje... ;o) Dokke sko heller hatt nogen treblsera - då hadde alt blitt bedre;o)

Marianne sa...

Ja, me va ganske so FØ i begynnelsen!! hehe
Føle ikkje at da kjem te å gå bra, men da kjem seg vel ette kvert so eksamen nærme seg meir og meir:P

Nei, me sku ikkje hatt nåken treblåsara!! Ka e da for nåke tull?? :p

Camilla sa...

Huff... har vært superrolig heilie veien æ. Men æ kjenne d bygge sæ opp inni mæ t eksamensstress... Jepp. D kommer definitivt når d VIRKELI nærme sæ. Æ bli nesten skremt a at detta åre har gått BAM!

What! Kan du ikkje spille 3 stemme på ei gang!? D e for dårli;p

Marianne sa...

synst da e litt dårli eg og... men har dessverre ikkje 3 munna og 6 arma:( (eller, da e vel egentli ganske bra at eg ikkje har, trur eg hadde blitt litt redd meg sjøl... hehe)