torsdag 16. april 2009

Hei igjen =)

Har fått ein del klaga på at eg e blitt så dårli på å blogga... Så no ska eg prøva å skriva litt igjen :)
Kan jo begynna me påsken. Va heima onsdag te mandag, og da va kjempekjekt!! Når alle va heima va me 9-10 stk.. ;) Mykje av påsken gjekk me te å lesa, las Eclipse og Breaking Dawn, så no e eg ferdi me alle Twilight-bøkena :D
Søndag va eg, Hanne, Rebecca og Thomas på tur i Skageneset, va kjempekjekt! Men stakkar Thomas måtte få beskjed hos tre jente kordan han skulle tenna i ein eingongsgrill.... :P

Va faktisk litt kjekt å begynna att på skulen, og sjå alle sammen at:) Og litt godt at me får kort veka, bere 3 daga på skulen;) Men sia påsko e øve, så må eg begynna på mappeoppgåvo om proforma, og da e ikkje særli lystane... Men men, da må te...

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Så bra at du hører på klagene våres=D
Du var en smule usosial i påsken der du satt med twiligt, men men..:P
Lykke til med mappeoppgaven!(:

Marianne sa...

du e ikkje rette personen te å klaga på at andre e usosiale... og du va einaste so synst da, for alle andre satt seg ner å prata :P