mandag 26. januar 2009

Går da an?

Igår va eg på trombonegruppeøving. Og når eg gjekk der ifrå så va (selfølgeli) trombonen min i fin stand. Og idag va eg på tubagruppeøving. Midt i øvingen e plutseli ikkje trombonen min i så fin stand lenger!! Kvarten levde sitt eget liv! Vist eg hadde spelt meir med den sånn ville eg ldelagt både arma, nakke og rygg.... Så Frank meldte seg frivillig te å få den fiksa iløpet av mårendagen mens eg e på skulen!! (da e heldigvis bere te å ta ein liten tur innom Musikk-Miljø!)
Men må sei da e bra den blei ødelagt no, og ikkje om to veke!! Då e da nemeli NM.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan får du det egentlig til? heheXp
Men bra at det skjedde nå og ikke rett før NM=)

Marianne sa...

da e ingen so veit.... den har egentli aldri vert me sine fulle fem, men..... hehe

Hanne sa...

OMG!! Bra vi har en så snill bror da (: