lørdag 3. januar 2009

Eg e lei....

No e eg lei! Eg har brukt nesten heile dagen på å lesa om syntaks, modifisering, negresjon, semantikk, morfologi, fonologi, CI (cochleaimplantat) og masse anna...Og føle at eg ikkje har komt lenger i da heile tatt!! Overskrifter og innledninga hinta om at dette e teksten eg må lesa for å finna ut nåke om tegnspråkets historie og utvikling, men eg føle eg les forgjeves.... Og da blir jo ikkje akkurat bedre av at me ikkje har bestemt 100% kordan me ska vinkla oppgåvo... Kjem litt ann på informasjonen me finn... (da e forresten examen eg snakke om vist da va nåken so ikkje tippa da....) Så no e eg lei! Men har ikkje ti te å gje meg me lesinge... Har ein del att, og examen begynne på mangad... (kem sin idé va da å ha juleferie i øve 2 veke rett før examen??) Og alt tar så lang ti å lesa når du må slå opp kvart tredje ord i enten fremmedordbok eller synonymordbok! Men no ska eg slutta å klaga, og gå tebake te lesing, og Lykke te te deke andre so og sitt å les te examen!!

Og heilt te slutt et lite sitat av Odd-Inge Schröder:
Vidunderlig er språket som skaper bro
fra et menneske til et annet menneske!

2 kommentarer:

Siri Beate sa...

Hei, hei. Må sei eg fekk litt vont inni meg når eg leste dette! Stakkars søde vennen min! Håbe og tippe d går bedre me deg nå! Masse lykke t videre! :o)

Marianne sa...

åh!! No går da bedre ja:) forstår alle dei merkelige ordena, og har skreve tre sie om dei!! (e litt stolt! !hehe)
lykke te te deg og vennen!!!