onsdag 7. januar 2009

Yes!

Eg forstår da!! Eg forstår da faktisk så pass godt at eg har klart å forklara da te andre!! Mofologi og fonomen! Så då krysse eg fingrane for at eg klare å forklara dvandva og homonymi imåro;)

Eg og Iselin va å såg på nyeskulen idag!! Dei va ikkje heilt ferdige, sjøl om me liksom flytta inn mandagen... Men da ser ut so da blir kjempefint! Klasserommena e kjempestore!!! Og i grupperommet
vårt e da ei svært søyla du kan gjømma deg bak, så kan du ha hemmelige samtala!! haha!
Men da va ein ting so ikkje va så bra.... Språklabben.... Den e kjempeflott i seg sjøl, men den e ROSA!! Og så e da panelvegga! Men ellers e den veldi bra! Da e 20 stk., og hjemmekosli:p Og så blir da minde kamera enn på Landås, og så blir da flatskjerm på veggen, så bordet tar ikkje så stor plass, og så e da fatisk plass te at me kan vera to stk!!
Så no gler eg meg te å komma ner der:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Flink du e=) Forstår fonologi og morfologi, men kjenner jeg fortsatt har litt porblemer med å sette egne ord på det. De to siste tingene du nevner der har jeg aldri hørt om en gang! (så flink er jeg:p)

Hva skjer forresten med ROSA språklab!? Vi er ikke jenter i 3.klasse heller (på barneskolen, altså)

Marianne sa...

takk!!! føle meg flink og:p men trur du må ha les om gramamatikken i rett bok for å komma borti dvandva og homonymi....

har ikkje peiling!! dei skulle liksom vera ein vegg so va kvit (den me pc'skjermen på...) og dei andre skulle vera grå-blå, og glatte.... men da e vel ein eller anna arkitet eller nåke sånn so har funne ut at da ska vera rosa panel......