søndag 11. januar 2009

Trøtt!!

e kjmpetrøtt ette ei laaang veka!
har (selfølgeli) jobba me eksamen i ei veka no, og sånt krev energi... då skulle man tru at man passa på å få seg ei roli helg, før ei ny veka me eksamen, og før tur te Ål. men nei da! eg har hatt ei helg full av aktiviteta!!
fredag va eg 2 tima på øving + at eg faktisk (tru da eller ei!!) øvde nesten 1/2 time heima ettepå...
lørdag va eg først på øving i 6 tima, før eg va på nyttårsgalla på døvesenteret... (føle at eg har glømt kjempemasse tegnspråk!! (så da e bra me ska te Ål, sånn at eg kjem fort innatt i da!!))
og idag har eg vært 4 1/2 time på øving.... i tillegg har eg jobba litt me eksamen.....
eg skjønne ikkje kordan eg ikkje e blitt lei the forest of dean ennå! i tillegg te 13t øving (kun på den sangen...) i løpet av tre daga, trur eg da e den sangen eg har hørt mest på den sista veko! og denne sangen ska eg spela/høra på kvar dag i ein måned te!!! får kryssa fingrane for at eg ikkje blir lei!

Ingen kommentarer: