tirsdag 28. oktober 2008

:)

Eg e i godt humør idag, og da har fleire grunna...
Dagen begynte ikkje med godt humør, for eg forsov meg.... Hadde glømt at me forandra timeplanen!
På skulen ble eg i bedre humør! Me hadde foredrag, alle tre klassane i lag. Me fekk stemmetolk (til irritasjon for nåken av dei i tredje...), og eg blei i godt humør når eg skjønte ganske masse uten tolk!! (tolken ligg jo litt på etterskudd)
Me fekk sjå ein filmsnutt med nåken ungdommer, som brukte 'ungdomstegn', og den skjønte eg berre 4-5 ord av.... Men 3.kl. hadde ikkje skjønt nåke meir dei heller! hehe. (men ette at me hadde gått igjennom dei "spesielle" tegna skjønte eg da:) )

For ein måned sia hadde me ein innlevering på tegnspråk (den første!!) og den fekk eg tilbakemeldign og bestått/ikkje bestått på i dag! Eg besto:D Fekk beskjed om at da godt kunne vært litt lenger, men at eg hadde fått med veldig mykje på den tiden eg hadde brukt, og hadde mange forskjellige tegn, med mange forskjellige håndformer og orienteringer. Kristin sa og at da va lett å avlesa, og at eg var flink med mimikk. :):)

Ein anna grunn te at eg e i godt humør er at da snør!! Da e litt kvitt på Ulrikken og Fløyen, og oppe med skulen var det litt kvitt på bakken!! Når eg gjekk frå bussen snødde da. Lette, små flak:D Liker snø!!!

Og så gler eg meg til å spela konsert i kveld!! blir sikkert litt hektisk, og eg veit ikkje kor eg skal eingong., men da blir sikkert kjekt!!! (skal spela på Slettebakken skole, kl18....)

Ingen kommentarer: