lørdag 11. oktober 2008

Hanne har vært på overnatting, kjempekos!! Men ho synst eg e litt merkeli.. hehe. Eg har jo altid vært flink til å gestikulere når eg snakker... Og ein biefekt av studiet mitt er at man gestikulerer MASSE meir enn ka man gjorde før... Så hanne ler litt av meg... Og så seie ho at da virke som da kjem så naturli! Trur faktisk at da gjre da, for da er ikkje altid at eg tenke over at eg gjer tegnet i tillegg til å sei ordet... hehe.
Men her kejm da morsomste: Me gjekk ned til sentrum idag, og når me kom ned til busstasjonen begynte eg å gjera tegn ut i lause luften (eller, da såg kanskje sånn ut...) Hanne fekk da forvirra ansiktsuttrykket!! Ho va så søt, så den kan eg leva lenge på!! hehe.
Eg hadde ikkje blirr meir tullete enn eg allerede er, eg hadde berre sett Grete Kristin. (ei i klassen), så me måtte jo sei hei, og spørra kordan da gjekk og litt aånn, og da va jo sikkert 20 meter mellom oss, så du gidd jo ikkje å skrika ut over alt!! Så då kjem TS veldi godt med:p
som sagt kan eg leva ei stund på da uttrykket til Hanne.... hehe

Ingen kommentarer: