fredag 24. oktober 2008

Høst...

Sia da har vært skikkelig dårlig høvst-vær dei siste dagane (utenom idag:D) tenkte eg at eg skulle skriva et par positive/koslige ting med høsten:
  • lange tura i høljande regnver...
  • krypa inn under teppet med ei god bok og ein kopp kakao...
  • alle dei fine fargane:)
  • man treng ikkje ein god unskyldning for å sitta heima med ein god film...
  • vinteren, og snøen nærme seg (dette e berre kosli dersom snøen ligg seg...)
  • da e snart jul:)
  • SIDDIS (for spesielt utvalgte....(sånne so meg:P))

da e da eg kom på no.... håpe nåke av dette kan vera positivt i høstmørket:)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Stearinlys...
Vinden som pisker mot ruta...
Mørke morgener...
Skjerf og votter og lue...
Ullsokker...

Ja, det er mye fint med høsten! Det er en grunn til at det er min favorittårstid=)

Marianne sa...

dei tingena glømte eg!!!
eg og like høsten! kjempekosli:)