onsdag 1. oktober 2008

Dagen gode gjerning

Idag gjorde Marianne ein god gjerning! Og da var ikkje så skummelt som da høres ut som... Eg var nemlig å gav blod!! Ein god gjerning som alle burde gjera!! Da tar ikkje lang tid, og da redde liv! (Nesten) alle har godt av å gi blod, kroppen har faktidk godt av da!! Som blodgiver tapper man 450 ml blod 3-4 ganger i året. Tenk over saken!! (og så er da litt kjekt å veta ka blodtype man har... hehe) ((denne bloggen bør nesten reknes som dagens andre gode gjerning!! hehe))

4 kommentarer:

Frøken Sukkerspinn sa...

Flink!

Og slitan med ny blogg. Har vært inne og lest her, men har dessverre ikke fått lagt igjen noen kommentarer grunnet latskap. Jepp, jeg innrømmer det. Jeg er lat.
Men uansett. Fin blogg. Synes det er flott at du blogger igjen!

Marianne sa...

tusen takk!!!
hadde fatisk vurdet å slutta igjenn, for du e nemli ikkje den einaste so e lat, så då trut jo eg at ingen les den-.... men skal gjera eit tappert forsøk på å vera ein flink bloggar!!!

Frøken Sukkerspinn sa...

Kjenner til den følelsen! Men jeg sjekker faktisk bloggen ofte :) Så fortsett å blogg! :D

Marianne sa...

sksa prøva!!!!